Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Sunday, May 13, 2012

omaigod! its me again :O

heii, bloggerss bloggers sekalian :) lama saya tak mengupdate blog! seriously winnndduuuu~ hehe :3 so now, banyak gila cerita aku nak citee kat korang semuaaa. ada yang sedih and ada yang best. so mulakan dengan yang tak best dulu la, hmm next year maybe aku pindah. bukan maybe dah. dah memang akan pindah :( aku pindah melaka nanti, nie pun atas kehendak mak abah :< so terpaksa ikut, tak kan nak tinggal kajang sorang sorang kot. haaaaaaa, untuk rumah korang yang ada bilik lebih tu, bole tak kalau aku sewa hahaha :D mengong~ maybe abah akan beli rumah dekat vista kirana. if korang tak tau taman nie, just search dekat google. nanti keluar la gambar gambar tersebut. hmm, sedih wehh nak tinggal kan sungai long! and nak tinggal kan gula hati kuuu :'( hmm, sabo je laa~ and the good news is lepas mid year exam i'll hang with my lovely friend! ammer, azriq, hidayat, aziz, dayana, fatiha and so on~ tah sape lagi tah yang ikut :P kitorg semua akan ke times square. pegi sana just for fun, yeah lepas exam lah kate kaannn :) sape yang nak join tuhh. hmm yess silakan. anda dialu alu untuk join sekali. bukan selalu kan? dah tau aku nak pindah nanti :I so, k lah insyaallah aku update lagi blog yang dah berhabuk nie. fuhh fuhh~ okay byebye sayang :*

No comments:

Post a Comment