Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Monday, March 28, 2011

my story today (:

today is monday (:

sumpah harynie penad ! [ade kawad lah kata kann] belaja pon sebelum rehat jew , haha suka suka :D tady kawab tak buad formasi pown , aku dah berie rie , nak buad formasi tgk tgk buad kawad basic . kawad basic pon susah jugaa , bukan susa lahh just tak bole nak sharp . tu yg susa tuhh , tady dah lah kene [tegur] sbb buad ade lah satu pergerakkan nie , act , dah bnyak kali belatih bnde yg same then bila buad sesame bersepah , perghh ! polak seyhh--' but takpe takpe , ade lagy masa nak berlatih (: [dalam mood saba] hahak ! korg doa kan aku eh smoge kawad kaki puteri islam sekolah menengah kebangsaan bandar baru sungai long menjady johan , yeahhh ! kawad kaki sebena bena nyee , akan diadakan pada hary sabtu , hekhek (:

erm , lepas jew habes berkawad , ade lah sorg budak cine duk depan tempt aku , bagy aku markah science , skali aku tgk kertas uhh , aku dpt tujuhpulohdue bhayy ! cp cp jew nak dapat a , sumpah aku polak doe --' haha , tapy takpe [next examination bole try kankankan?] haha ! k lahh , penad menaep :D aku caucincau dulu ehh ? bubyee 

No comments:

Post a Comment