Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Wednesday, June 15, 2011

A.I.M. (:

hey reders , today i want to story about my admire . heheXP for me diorg memg terbaek dekat haty akuu , so what org nak ckp ape pon . skaty aku lah kan nak suke sape, betul tak? betul kan kan kan? haha XD whatever~ aku rase diorg hope sgt aku pilih diorg bud tak kan 3 lelaki nak couple ngn sorang pompan? tak masuk akal rite? gila name nye tuhh --' tak sanggup aku nak couple tige tige skaly . curang curang tak bagus haha . lalalalala~ pape pon aku sayang A.I.M. mcm balak balak aku sendiry . hehe bukan playgirl okay? im just an ordinary girl . yeahhh~ LOL XD . klao korg bace aku hope sgt sgt kite akan jady mcm bestfriend yang sebena . sebena tu mcm membe bese . lek lek jee tak nak lah mcm shy shy cat , tu tak best arhh ! aku nak kitekite kawan rapat mcm dah sepuluh tahun berkawan . klao boleh lahh . nie tak klao nmpak aku mcm nmpak ape tah --' sedey akuu :'( anggap je lah kitekite nie mcm org yang betulbetul couple . aku tak kesah pon . janjy jgn pggl aku playgirl sudahh . hehe im not like that okayy ? for your information jee . whatever is it , iloveAIM . sincerely from my heart (: im not kidding okayy . kbyee <3

No comments:

Post a Comment