Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Monday, March 14, 2011

la la land (:

heyy guys (:
cuti seminggu dah bermula , duduk ruma sgt lah bosan ! nak hang out but mak tak kasi , haishh polak polak --' pegy skola next week pekse , dah lah tak baca buku ! hokhok harap je klas form 2 petama petang tapy pemalas :P haha , skati lahh , bukan korang pon yg pekse kan ? hehe . eh , baru baru nie , aku ade rpat ngn sorang bdk nie , membe dahh lame dah but baru rpat skang , pelik gilaa ! but sayaa suka kawan ngn dye , dye baek sgt2 , fyi , dye lelaki (: woahhh , jodoh baru lorr . . [saya gilee] just fren lorr , tak lebey , but saya sayang dye sgt2 <3 haha , eh lebey lebey lak aku nie , siket siket suda lahh . [skati aku lerr] (!) :D

ary jumaat sebelom skola cuti , saya keseorangan di kelas , sumpah bosan takde ci in , dye tak datang sbb ayah dye malas nak hanta pegy skola ? tak ke pelik alasan tuh , tapy tak pe aku sorang2 pon best , takde lah kitorg memekak at dlm klas ,kejap kejap gelak ,  hekhek , haa , satu lagy , nnty aku tusyen at tempat ci in tusyen mesty best ! saya suka saya suka , but tak tao bile nak masuk , [belum daftar] haha , ondewayy lorr . [insyallah] , hopefully (: then ary jumaat jugax , qaisara dtg skola , dah bpe puluh hary dye tak dtg skola sbb kaki ade problem tah ape tahh kan ,  tiba tiba muncul at depan aku , seriuslyy best dye dtg , ci in takde qaisara ade , sbb tu lah tak bosan , haha .
saya berhenti setakat ini , jumpaa lagy <3

No comments:

Post a Comment