Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Wednesday, March 16, 2011

study study lalalalala (:

211307245_1056536225_1_large
budak tengah blaja (:

heyy guys (: i miss my blog so muchh ! haha .
korang tgk kan picture at ats nie ? haa , pic org tgh baca buku , ini lah aktiviti aku sepanjang haryy , MEMBACA BUKU , haha bese lah nak exam lah kate kan , hokhok ! kadang kadang bace buku bosan , kadang kadang takk , but aku sukaa baca buku walaupon bosan , [mende aku mrepek nie] haha , aku yg tules , aku yg tak paham , pape je lahh jnji korang sume pham , haha . so skang aku nak cite ape yg terjady hary nie di ruma ku syurga ku (: 

pada hary rabu , pukul 2.30 petang , qaisara , khairunnisa dan farah telah dtg ke ruma aku , perghhh ! best gile , act , kitorg buad study group yg diberi nama oleh aku , BLAJA TAK BLAJA , haha best kan nama tuh ? well , sape yg bgy , korg sume nak tao knapa nama study aku mcm tuh ? sbb dlm blaja blaja tuh , kitorg asyik asyik berborak , smpai buku pon tak pegang , haha . kitorg cite psl kpop , budak budak lelaki , n mcm mcm lagy ! sumpahh best but bnde yg kitorg bace before tuh , sume tak msok otak ! haha , bese lahh , kami nie kan plaja pintar ! mesty tak msok otak punyaa (: 

lastlyy , untuk korang yg aku kenal yg berskolah di SMK Bandar Baru Sungai Long , hopefully korg dpt the highest mark in your exam , i will wish you all good luck for exam , and don't forget to wish for me yea ? hehe , [nak jugaxx] eh mesty lahh ! sape yg tak nak didoa kan (: so , STUDY STUDY STUDY AND STUDY ! IF YOU WANT GET A FULL MARK ,[maybe] ?? haha .

No comments:

Post a Comment