Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Sunday, July 31, 2011

2011 the best year ever !

Hello my readers sekalian ;) Hai awak! haha, bukan kau tapy dia. okay today i wanna cakap cakap somethings, Act tak begitu nak penting but sangad best untuk saya. Tahun ini ialah tahun yang paling best bagi aku sebab ? nak taoo? ehh, tak bolee! tapy bolee :D sebab yang pertama bilik aku akan diubah suai mengikut cita rasa akuu!warne purple bhayyyy! bilik aku chomel bukan mcm kau! haha eh, takde lah bilik korang pon cantek juga ;)okay then, mak bapak aku beli perabot baru at ruang tamu , sumpah cantek gilaa! then i've boyfriendd this year!I love him so muchh ;) Haha okayokay enough pasal boyfriend sampai esok cite pon tak habes.Then, My birthday kan bulan sembilan, woahh ! masa hari raya uhh, hari jadi kau tak special macam aku . hehe takde lahh, birthday korang pon tarikh nya best jugak walaupon tak tao bile ~~ LOL :P
Today 31 July is the best day because esok insyallah bermula nya bulan Ramadhan atau puasa yang dinanti nanti kan oleh umat islam diseluruh dunia. Semoga bulan puasa kali nie akan diberkati Allah S.W.T (: ehh, korang jangan lupe puasa tau tak bolee skip skip except klao ade bnde yang membuat kan korang tak bole puasa lah kann? especially perempuan macam saya :D tak saba saba nya aku nak puasaa! mesty best kan setiap malam terawih then ade morehh ! woahhh . Bestbestbest (: malam malam lepas moreh ape semua bole lah maen bunga api or mercun! ee, feeling feeling budak kechik! haha :D ehh skaty arh, bukan kau pon yang maenn! erk, okay lahh malas nak taep banyak banyak , nie pon dah cukup banyak dahh . okay lah laen kali aku update lagi blog kesayangan aku nie , okay bubyee guys! Love you so muchhh ! SELAMAT BERPUASA SEMUA PUASA TAU KLAO TAK, TAK DAPAT DUET RAYAAAAAAA :DD

No comments:

Post a Comment