Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Friday, August 5, 2011

first week puasa (:

puasa puasa puasa(: Aku suka puasa ! kau suka? ofchoss lah suka kan? huh, tak suka? lantak komee lerr ~ kesah pulak aku pasal kamukamu nie? haha. Okayokay, today aku nak bercerita lahh, tentang first week fastingg! not bad lahh , takde lah lapa sangat pon, lapa pon macam pegy sekolah tak bawak duet blanje then tak makan , alaaa so so lah like that . Tapy yang tak best nyee ,  aku tak penah pegy terawih untuk first week nih, maybe second week kowt? hoho . ikut mood lah klao rajin kaaannn? yelahh seharian puasa then bukak puasa makan banyak2 patu kene pegy terawih malam malam , klao korang semua pegy mesty mengantok kan?? sama lah macam aku nihh . Ape ape pon aku nak pasty kan , aku akan pegy terawih tak kire lah tengah mimpi ke tengah ape kew? pahala besaaarrr weeyyy ! rugi tak pegy , bak kata mak akuu :D

Cerita pasal puasa kann? mesty lah bulan depan Syawal ~ dah beli baju rayaaaaaaaa? ade yg belom and ade yg dah kannn? aku tao , ahaha . Aku dah beli dahhh . nak tao wane apee? mesty lah purple . Tapy bnyak lagy lah yg belom prepare mcam aksesori , high heel and so on ah untuk untuk perempuan macam sayaa (: erm, klah malas cakap bnyak bnyak orang tengah puasa nihh tak pasal pasal dikira mengumpat . haha :D kbyee readerrrsssss sekalian ! Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment