Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Monday, July 25, 2011

I love you by avril lavigne (:

http://youtu.be/3b4CxM7agOY 
[open link in new tab, thankss]

tengok lagu at atas nie , denga denga ! wajibbbb! best gilaaa , tak tipuu , haha klao korg tak suka korg pekak hohoh :D aku obses gila dengan lagu uhh , Ciin yang memperkenalkan aku lagu tu dekat aku , dye letak at blog dye , haha aku nak letak jugak tapy dye ckp 'hey jangan tiru aku ehh' ayad~ bia la macam takde lagu best yang laen kan? wekwek :P backgroud avril lavigne lagu at atas nie avril lavigne , tetibe terminat lak avril nie , haha tak sengaje nak buad cmne kan? kau tak minat sudah , I dont  care , Lol ! korg denga tau tau tau? huh? taknak denga? skaty lahh , tak pakseeeeeee! haha :D korg buad lawak lah ! [erk! aku dah macam orang gila dah nie] klah lah selamat mendenga lagu berkenaan (: kbyee .

No comments:

Post a Comment