Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Thursday, July 21, 2011

Last friday night .

Hello my readers sekalian (: korg chomel lah harynie . terpikat sayaa :DD [tak nmpak pon] haha . sekarang nie pukul 12.55 pagy or midnight ! best doh tido lambat  lambat ! pagypagy sega buga mata aku :) Yeahh ! petangpetang sangapp nak tidoo . Act dah lama aku tak update belog kesayang aku nie , kerana sebab sebab tertentu iaitu malas ! semestynyaa , dan sebagainyaa . aku takde cite best arh macam belogbelog korg ! sekarang aku nak cite psl , balak aku ! dye nak belikan aku domo besaa punya untuk aku [cehh bangaa lak]  ;) best doh dapat balak cm dye , baek gila babengg. sayang dye sesangad . kau syg? ehh, balak aku uhh , kau nak syg syg buad ape? Lol -.-' walaupon kitorg kenal same kenal baru beberapa bulan , aku dah bole suke dye macam dah sepuluh tahun kenal , hebad kan? aku tao (:
tady mase balek dye tak balek ngn aku ! agak sedey tapy nak buad cmne tak kan nak maki bapak dye pulak kan? haha, agakagak lahh >< then he say sorry to me , aww that sweet hunny , that why i love you <3 haha, aku rase sampai sinie je lah cite aku , tetibe ngntuk lak nak tido , hoho . kau ngntuk an? pegy tido . wey, mak kau panggil pegy tidoo , semak je . haha takde lah . okay lahh byee . mekak je lebey :)

No comments:

Post a Comment