Erna for short,hadiah dan segala ucapan diberi pada 13september setiap tahun,lahir tahun 1997 sekarang tahun 2011, pandaipandai kira umo brape.Korg kan jaguh mathematic,kan kan kan? Obses dengan purplecolour! so,dah tao favourite colour and birthday i bile,tak pyah segansegan nak bagy i hadiah.Mempunyai ramai kawan [such as] Ciin,Sarina,Farah,Athirah,Balqis and Sabrina(: sory if tak sebut nama Kau! Dah ade balak so tak payah susahsusah nak mengayad ayad i. Seorang pelajar di salah sebuah sekola dekat Malaysia nie,nama sekolah:S.M.K.Bandar Baru Sungai Long.Penggemar chocolate toblerone,tudor gold,cadboury,and so on ~ my inspiration:Nabi Muhammad S.A.W.,Taylor swift and avril lavigne! Korg pon inspirasi jugak!Tak amek tao pasal hal cuaca dan berita atau sebagainya,hanya mengambil tao tentang orangorang yang tertentu sahaja. Seorang yang suka mengonlinekan diri dia dekat facebook, [Erna Rayhana] add me if perlu.Suka menggedik depan lensa camera,obses dengan camera Canon and Nikon padahal takde pon. Tu je pasal empunye belog nie suka saya? follow je lahh boleh chattingchatting(: Kbyee.

Sunday, August 14, 2011

Raya , Persembahan . Exam .

hoyheyhayhuy readersssss! #watchudoin? ohh, nothing? okayokay ;) today i want to share to you about , Hari Raya Aidilfitri ;) coming soon ~ serious tak sabar gilaa ! walaupon semakin lama raya semakin membosankan actually bagi akuu . Tapi takpe raya setahun sekali , ape salah nya kita sambut dengan mood happy. kankan? Korang raya at mana nanti? mesty lah dekat kampung kan? sama lah dengan akuu, kampung di melaka sape rase nak datang , datang arr. Tapi aku tak tau alamat kampungg , datang melaka cukup, kita round round bandaraya bersejarah lagi gempak bukann? haha . pegi lah naek river cruise kew, naek beca kew kann? ade jugak experience datang sana . Just a fake plan , bukan betulbetul pon . haha:D

Okay sekarang kita beralih ke 'Persembahan' . persembahan ape sume nie sempena hari jogathon nanti , actually balqis , aku , and erynne yang masuk persembahan uhh. Insyallah best~ doadoa kan ;) me and eryne were gonna sing a song and balqis akan maen giutar. Just wait and see lah ape yang special nya persembahan kitorg nanti.  Tajuk lagu and cara kami mempersembah kan lagu berkenaan rahsiaa . Klao bagitau tak surprise lah nanti kann? so, tunggu je untuk sape sape yang nak tunggu . Saringan persembahan akan dibuad 6 september , OhMyyGodd . Mesty malu dohh nak nyanyi depan orang ramai semua . arhh, tapi takpe ini lah yang aku tunggu tunggu kan selama nie and lagi pon dah biasa xp! , hekhek! #p/s; sebelum persembahan berlansung aku nak cakap somethings, sorry if suara aku tak sedap macam suara kau! haha . harap maklummm (:

Examexamexam, aku pon tak tao lah bape haribulan aku akan memduduki peperiksaan, bukan ape tak ingad cuma malas nak ingad ,  yang aku tao tak lama lagi . huhh, banyak lah keje aku nak buad homework , ulangkaji , praktis nyanyi lagi . macam macam~ saboo jee lerr . But hopefully exam aku kali nie akan meningkat siket dari mid year exam . daripada 3 A's ke 4 or 5 A's . insyallah~ mudahmudahan berkat ramadhan kann? aminnnnnnn! ehh, banyak pulak aku nak cite skang nie . klahh bye guys .

P/S; Iloveyou sayangggggg D;







No comments:

Post a Comment